Sunday, July 22, 2012

Australian Legends


Australian Legends 2006

1. The Real Thing - RUSSELL MORRIS
2. Eagle Rock - DADDY COOL
3. Help Is On Its Way - LITTLE RIVER BAND
4. April Sun In Cuba - DRAGON
5. Khe Sanh - COLD CHISEL
6. Errol - AUSTRALIAN CRAWL
7. Down Under - MEN AT WORK
8. What About Me? - MOVING PICTURES
9. Come Said The Boy - MONDO ROCK
10. Live It Up - MENTAL AS ANYTHING
11. Out Of Mind, Out Of Sight - THE MODELS
12. I'd Die To Be With You Tonight - JIMMY BARNES
13. Don't Dream It's Over - CROWDED HOUSE
14. What's My Scene - HOODOO GURUS
15. Run To Paradise - CHOIRBOYS
16. Under The Milky Way - THE CHURCH
17. Motor's Too Fast - JAMES REYNE
18. She Has To Be Loved - JENNY MORRIS
19. I Don't Want To Be With Nobody But You - WENDY MATTHEWS
20. Chain Reaction - JOHN FARNHAM
21. True Tears Of Joy - HUNTERS AND COLLECTORS
22. I Touch Myself - DIVINYLS
23. Tomorrow - SILVERCHAIR
24. Chains - TINA ARENA
25. Prisoner Of Society - THE LIVING END
26. Torn - NATALIE IMBRUGLIA
27. Amazing - ALEX LLOYD
28. Not Pretty Enough - KASEY CHAMBERS
29. Are You Gonna Be My Girl – JET

Mingil saladuslikul põhjusel olen oma hotmeili aadressiga sattunud Austraalia EMI meilinglisti, mis tähendab, et vähemalt korra nädalas saadetakse mulle posu reklaami uute plaatide kohta. No ma ei ole veel "blokeeri" nuppu vajutanud, sest Autraalia muss on ju mu suur salaarmastus ja olen sea mitmeid korrad varemgi blogis maininud. Mhhh...järsku sealt on need EMI bossid seda teada saanudki ja sellepärast pommitavad reklaamiga. Aga miks sellisel juhul uudistega David Guetta uuest albumist? Igal juhul promotegijate ühtegi nõuannet ei ole ma siiani veel kuulda võtnud, vaid pistsin sisse hoopis selle diski kus peal...kõik need kuulsad mõnusad lood. Mitmed muidugi puudu, näiteks Midnight Oil´ist tunnen suisa puudust.

No comments: