Sunday, February 24, 2013

Battlestar Galactica : Blood & Chrome

Battlestar Galactica: Blood & Chrome - Jonas Pate 2012

Hajameelsuse uus tase. Lükkan DVD masinasse ning selleks hetkeks kui võtsin telekalaua juurest diivanini kolm sammu ja heitsin pikali, olin täielikult unustanud ära, et mis filmi ma vaatama asun. Menüüd libisesid samuti nii kiiresti, et see meenutusele kaasa ei aidanud ja nii ma siis passisin algustiitrite ajal, mõeldes kõrvale, et kas siin uues ulmekas on järsku võimalik lahedaid tulnukate-kolle näha või on see mingi filosofeeriv tasane sci-fi. Täitsa topski! No lõpuks ikka lõi ära, et Battlestar Galactica ja kohe otsa ka väikese pettumuse, sest BG sisu ja maailm on ju enam-vähem teada ning siit suuri üllatusi välja ei nopi. ii ka oli.Korralikult tehtud piloot, nagu ma aru olen saanud, aga egas midagi purustavat pakutud. Lõpus veerandi jagu oli üldse nagu The Screamers´i pealt maha vehitud, *SPOILER* et maa sees inimesi ründavad robotloomad, maha jäetud tehas ning reetur kambas. *SPOILER END* Mõnus vaadata ja sarja ootan samuti, kuid millegi uuega see ei üllatata. 3/5

Concept art on ägedam kui filmis nähtud lõpptulemus.

No comments: