Thursday, July 18, 2013

Fresh Meat - 1. season

Fresh Meat - 1. season - creators Jesse Armstrong, Sam Bain 2011

Mulle kohe väga väga meeldis Bret Easton Ellis´e romaani "The Rules of Attraction" casual sex kus kõik magatasid kõiki, jõid alati kõike mis kätte juhtus ning kõik petsid oma sõpru ning enim veel iseennast, sest see hoolimatus oma keha ja vaimu vastu oli niivõrd hästi varakate üliõpilaste sisutühjust kuvav. Aga mulle ei meeldinud et jänkidest rikkurpoegade elu toodi inglismaale, sest käesolev seriaal oleks suutnud hoida rohkemat sümpaatiat tegelaskujude vastu, hoides madalamat profiili valetamiste ja nussimiste asjus. Vaatad ja elad tegelastele kaasa, aga iga episoodiga muutuvad nad järjest ebameeldivamateks, vingerdavad ja vängerdavad nagu väiksed ussikesed, kõik selleks, et stsenarist saaks hädist seksinalja või suhteteravust välja pigistada. A no ma olen muidugi see romantik, mis mina ka tean. 2,5/5

Promofoto räägib enese eest.

No comments: