Thursday, March 13, 2014

Aastal 2010 ma vihastasin...


...ehk bloggeris kirjutatud ja senini draftide hulgas olnud kiri arvutitemüügiga tegelevale firmale. Las olla nüüd siin imetlemiseks. Viited firmale eemaldatud, kuid eks nupukam taipab kellest jutt.

Kaebus.
2. detsember. 2010                        


Eile keskpäeval sain kätte oma viis kuud (!!!) teie juures remondis olnud arvuti, kuid rõõmu kestis vaid viieks tunniks, peale seda jooksid masin kinni. Vähese puhkuse järgselt käivitus küll uuesti, kuid peale mõnekümneminutilist kasutust hangus taas ja siis taas kolmas-neljas kordki. Ööpäeva jooksul selgus, et mida pikemalt lasen arvutil puhata (jahtuda?), seda kauem ta töötab, kuid lõpptulemus on alati sama, mingil hetkel arvuti jookseb kokku, ressursse nõudvate programmidega töödates kiiremini kui niisama.
Sellest järeldan, et teie poolt kuid läbi viidud remont ei õnnestunud. Te ei olnud võimelised arvutit töökorda tegema, vaid andsite mulle kätte masina mis küll pildi võtab ette, kuid millega pikem töötamine kui paar tundi on tänu defektile võimatu.

Viis kuud kestnud garantiiremondiga olete mulle tekitanud hulgaliselt ebameeldivusi, kaasa arvatud rohke ajaline kui ka arvestatav materjaalne kahju, tekitanud stressi ning rikkunud tuju rohkem kui ühel korral. Teie poolsed vassimised (Süüdistused Tartu garantiiosakonna suunas.), otsesed valetamised (Lubatud nelja päevase, kuu ajase ja siis lõpuks veel kahe nädalase remondi venimine pea poole aastaseks. Parandatud arvuti järgi teenindusse kohale kutsumised, et vaid õelda, vabandage, aga kahjuks ei olegi korda tehtud, vaid võtab veel "väheke" aega.) kui ka lihtsalt hooletus (Asendusarvutil ununesid teie poolt ühendamata mõned juhtmed ning pidin selle omakorda remonti tooma - lausa anekdootlik situatsioon aga mind naerma ei aja. ) on mulle tekitanud korvamatut kahju, mitmeid ebamugavusi ja ebameeldivusi.

Kuna olete rohkem kui korra näidanud oma võimetust kõnealust arvutit parandada, siis pakun teile lahenduseks võimalust vahetada ebakorras masin uue arvuti vastu. Teie firma väikesed lauaarvutid ei ole enam minu silmis usaldusväärsed, samuti puudub teil vajalik oskus neid parandada, seega võtaksin asemele standartmasina ... mis on pandud ... korpusesse. Hiirt ja klaviatuuri ei vaja, küll aga sooviksin, et arvutisse paigaldataks minu katkise arvuti kõvaketas kas siis lisaks või uue asemele. Samuti ei ole ma vahetust tehes nõus sellega, et minu praeguse arvuti hinda arvestatakse kui kasutatud arvuti oma, sest need kasutajad olete olnud valdavalt teie, mina olen oma arvutist vähem rõõmu tunda saanud kui teie garantiiosakond.
Vajadusel olen nõus esitama käesoleva kaebuse paberkandjal ning kaasama Tarbijakaitseameti olukorrale lahendust otsima.
Kiiret vastust ootama jäädes.

2 comments:

Ralf said...

Vist isegi mäletan seda lugu, kuidas see täpselt laheneski?

Trash said...

Anti tuliuus masin, maksin vist tibake juurde mingite paremate vidinate eest. Siiani on kütnud 24/7 ilma tõrgeteta.